maanantai 15. heinäkuuta 2019

Saanko esitellä: Mihan Aitovirna

Viime viikolla, vain hetkiä sen jälkeen kun olin julkaissut edellisen postauksen, sain vihdoin tietää kuka pennuista muuttaa mun luo!

Ja niinhän siinä kävi, että sain yhden suosikeistani, oranssipantaisen pojan 😊 Samalla sain myös tietää, että pennun viralliseksi nimeksi tulee Mihan Aitovirna. Pentueen kirjain on A ja teemana kasvit. Käytiin Saimin ja Railin listoilta läpi nimivaihtoehtoja tapaamiskerroilla, ja oma suosikkini niistä oli tuo Aitovirna. Siinäkin kohtaa sain siis suosikkini! Vieläkään en ole kyllä lyönyt lukkoon pennun kutsumanimeä, vaikka alan pikkuhiljaa ollakin melko varma siitä. Lopullisen päätöksen paljastan sitten myöhemmin.

Pennut sirutettiin ja rekattiin toissapäivänä, joten varmaan melko piakkoin alkaa Aitovirnani näkyä koiranetissakin 😁

Pentu täytti tänään 7 viikkoa ja kotiutuu viikon päästä, ja samalla muuttuu mun elämä pitkäksi aikaa. Aika jännittävää!

Tässä eri tapaamiskerroilla otettuja kuvia mun pennusta:

Naamakuva 26.6.

Naamakuva 26.6.
kuva: Anni Kammonen

27.6. 💝

Mä ja pentu 27.6.
kuva: Anni Kammonen

27.6. 💝


27.6. 💝



Seisontakuvat 7.7. Otin kuvat tosin hieman liian yläviistosta, pää on kokoajan vähän kääntynyt ja vastavaloakin on - noh, tällä viikolla heistä ilmeisesti otetaan vielä uudet seisontakuvat ennen luovutusta, nämähän oli ihan spontaanit kuvat. Toinen oli vieläpä ihan väsynyt, sillä olin juuri noukkinut hänet kevythäkistä syvästä unesta kuvattavaksi. Kyllä tästä jotain rakennetta kuitenkin näkyy, ja mielestäni näyttää erittäin hyvältä.





2 kommenttia:

  1. Näinkin nämä pienet lauantaina ohi mennen, kun olin menossa näyttelyyn. Oli ne niin ihania.... Kaikk💗

    VastaaPoista

Näyttelykesä ja Velhosta valio

Kesä on mennyt ohi jo aikaa sitten, mutta ajattelin vähän kirjata ylös kokemuksia ja tuloksia näyttelyistä, joissa käytiin sen aikana ja alk...